ÁSZF

Az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK dokumentum .pdf formátumban megtekinthető, letölthető ITT.

S.P.S Printing logó

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK S.P.S PRINTING SOLUTION KFT.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Ön, mint Vásárló a www.sublimation-tech.hu weboldalon történő megrendelés elküldésével kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi, a Ptk. (2013. évi V.törvény) 6:77-6:81.§ alapján összeállított Általános Szerződési Feltételeket. 

Kérjük, körültekintően olvassa el az alábbi dokumentumot, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyetért, és azokat magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, és a Ptk. szerint 
távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

CÉGINFORMÁCIÓK:
S.P.S. Printing Solution Kft.
Adószám: 14001987-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-015135
Székhely: 9028 Győr, Szent Imre út 109. B. ép.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A nyomdaiparban használt nyomtatók, hőprések, festékek, szublimációs ajándéktárgyak.

Cégünk nagykereskedelemmel foglalkozik, magánszemélyeket nem áll módunkban kiszolgálni.
Minimális rendelési összeg: nettó 10.000 Ft.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül, e-mailben, vagy telefonon keresztül rendelhetőek meg.

A www.sublimation-tech.com webáruházban a keresősávban, vagy termékkategóriák szerint tud böngészni a megvásárolható termékek között. Az egyes termékekre kattintva Ön bővebb információt kaphat az adott termékről.

A terméket a Kosár gombra kattintva helyezheti a kosárba. A rendelési folyamat során Önnek lehetősége van a kosár tartalmát módosítani, illetve lehetősége van a kosár teljes kiürítésére is. A kosárból a Vásárlás gomb megnyomásával tud tovább lépni, és megrendelését véglegesíteni.

Miután Ön elküldte a megrendelését, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy automatikus rendelés visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése minden adatát.

Amennyiben Ön nem kap ilyen levelet tőlünk, a rendszer valamilyen oknál fogva nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

REGISZTRÁCIÓ

A weboldalon történő megrendelés feltétele, hogy Ön az első vásárlás alkalmával regisztráljon adatbázisunkba. A regisztráció során meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat, így a nevét / cégnevet, számlázási és szállítási adatokat, kapcsolatfelvételi adatokat és egy jelszót. Ön köteles a megadott jelszót bizalmasan kezelni. Annak harmadik személy birtokába történő kerüléséért az S.P.S Printing Solution Kft. nem vállal felelősséget.

A regisztrált adatokat az Ön írásos (e-mail) kérésére bármikor töröljük a rendszerből.
A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A webáruház a megrendeléseket folyamatosan, munkaidőn kívül, illetve, hétvégén és munkaszüneti napokon is rögzíti.

A megrendelések feldolgozása kizárólag munkanapokon történik. A megrendelés időpontja a visszaigazolástól számítandó.
Bizonyos esetekben lehetőség van az árut már a megrendelés napján átvenni, ehhez előzetes egyeztetés szükséges.
A megrendelt, raktáron nem lévő termékek szállítási idejéről munkatársaink tájékoztatják Önt.

Az S.P.S Printing Solution Kft. az egyes megrendelt termékek esetleges technikai, rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt felelősséget nem vállal.

ÁRAK

A termékek árait a webáruházban nettó és bruttó értékben is feltüntetjük.

A meghirdetett akciók minden esetben a készlet erejéig és az akció lejáratáig érvényesek.
Az Euro / Forint árfolyamának jelentős elmozdulásakor az árak módosulhatnak.

Hibás ár feltüntetése esetén, amennyiben a termék feltüntetett ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az S.P.S Printing Solution Kft. nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles felajánlani a termék normál áron történő megvásárlásának lehetőségét. Amennyiben a Vevő ezzel nem kíván élni, a vásárlási szerződéstől egyoldalúan elállhat.

FIZETÉSI MÓDOK

Készpénz
Fizetés készpénzben telephelyünkön vagy győri irodánkban, az áru átvételekor.

Átutalás
Amennyiben előreutalásos fizetési módot választott, kérjük, hogy a rendelés visszaigazolásra hivatkozva ne indítson átutalást, az utaláshoz szükséges díjbekérőt külön e-mailben fogjuk Önnek továbbítani. A számla kiegyenlítése után a megrendelése teljesítésre kerül. Az eredeti számlát a megvásárolt áruhoz mellékeljük.

Utánvét
Az utánvétes fizetési mód GLS Futárszolgálattal történő szállítás esetén, kizárólag maximum bruttó 150.000 Ft utánvét összegig választható. Az eredeti számlát a megvásárolt áruhoz mellékeljük.

Bruttó 150.000 Ft összeg felett kizárólag előre utalásos fizetési mód lehetséges.

SZÁLLÍTÁS

Személyes átvétel
A megrendelt termékeket - kizárólag előzetes egyeztetés után - díjmentesen átveheti telephelyünkön és győri irodánkban. Természetesen személyes átvételkor lehetőséget biztosítunk a termékek tételes átvizsgálására!

Kiszállítás S.P.S Printing Solution Kft. vagy megbízott szállítmányozó által
Nagy formátumú gépek és berendezések esetében az árut az S.P.S Printing Solution Kft. vagy megbízott fuvarozó cég szállítja ki, ennek költsége esetenként kerül kiszámításra.

Futárszolgálat
- A termékeket futárszolgálat segítségével is megkaphatja. Amennyiben házhozszállítást szeretne választani a termékek átvételéhez, abban az esetben Ön a szállító partnerünket, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-t bízhatja meg a csomagok szállításával.
A GLS Házhozszállítás opció választásával Ön saját felelősségére és kockázatára megrendeli a kiszállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-től, valamint elfogadja az S.P.S. Printing Solution Kft. Általános Szerződési Feltételeit.
- A futárral történő szállítás ideje raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap. Egyéb esetbe a szállítási időt az ajánlat tartalmazza.
- A szállítási díjak Magyarországon belülre történő szállításra vonatkoznak.
- A megrendelés visszaigazolás a szállítás díját nem tartalmazza!

GLS házhozszállítás esetén az áru összekészítése után e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a csomagszámot. Csomagját a csomagszám alapján a www.gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon követheti.
Amennyiben a szállítás állapotáról szeretne érdeklődni, kérjük, keresse a GLS telefonos ügyfélszolgálatát a +36-29-88-67-00 telefonszámon.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítás során bekövetkezett törésekért, hiányokért, fizikai sérülésekért, csomagkésésekért Cégünknek nem áll módjában felelősséget vállalni.

Amennyiben külsérelmi nyom látható a dobozon, javasoljuk, hogy ne vegye át a csomagot, ilyen esetben a GLS futár a helyszínen készít egy jegyzőkönyvet.

Törékeny termékek rendelése esetén a következőket javasoljuk:
- Extra csomagolás opció választása.
- Ha Önnek van más szállítmányozóval szerződése, a szállítást Ön is szervezheti.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A szállítási díjak csomagonként értendőek.

Csomagsúly

Szállítási díj/csomag

0 - 5 kg

2.000 Ft + ÁFA

5,01 - 10 kg

2.150 Ft + ÁFA

10,01 - 15 kg

2.450 Ft + ÁFA

15,01 - 20 kg

2.550 Ft + ÁFA

20,1 - 25 kg

2.800 Ft + ÁFA

25,01 - 30 kg

3.100 Ft + ÁFA

30,01 - 40 kg

4.050 Ft + ÁFA

UTÁNVÉT DÍJAK
Az utánvét díjak szállításonként értendőek.

Utánvét bruttó összeg

Utánvét egyszeri díja/szállítás

0 - 50.000 Ft

500 Ft + ÁFA

50.001 - 100.000 Ft

700 Ft + ÁFA

100.001 - 150.000 Ft

1.300 Ft + ÁFA

150.001 - 499.999 Ft

a beszedett érték 1%-a

BIZTOSÍTÁS DÍJAK

A biztosítás díjak csomagonként értendőek.

Minden bruttó 50.000 Ft értéket meg nem haladó csomagra a GLS alapbiztosítása vonatkozik.
Bruttó 50.000 Ft-ot meghaladó csomagérték esetén mindenképpen javasoljuk kiegészítő biztosítás opció választását.

Amennyiben a feladott csomag értéke bruttó 50.000 Ft felett van, és nem választ kiegészítő biztosítást, abban az esetben extra biztosítás megrendelése nélkül a feladott csomagra kizárólag a GLS bruttó 50.000 Ft értékig terjedő alapbiztosítása vonatkozik.

Az alábbi biztosítási összegek tájékoztató jellegű díjak, csomagonként értendőek. Amennyiben a pontos csomagszámmal, illetve, pontos biztosítási összegekkel kapcsolatban lenne kérdése, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.

Csomag bruttó értéke

Biztosítás díja/csomag

50.000 - 100.000 Ft

2.700 Ft + ÁFA

100.001 - 200.000 Ft

4.000 Ft + ÁFA

200.001 - 350.000 Ft

5.300 Ft + ÁFA

350.001 - 500.000 Ft

6.650 Ft + ÁFA

ALAP CSOMAGOLÁS: A sérülten szállított áru (bögrék) értékét sajnos nem áll módunkban jóváírni. Köszönjük szíves megértését!

EXTRA CSOMAGOLÁS: A termékek (bögrék) alapcsomagolásán kívül: 1 db 430x290x330 mm méretű, 5 rétegű strapabíró Fefco 201 31 BC anyagú doboz + AirMove térkitöltő buborékfólia a csomagolás alján és tetején egyaránt + Törékeny felirat a csomagolás tetején.

EXTRA CSOMAGOLÁS ÁR: szállítási alapdíjon felül fizetendő extra csomagolási díj: 1500 Ft + ÁFA. Az extra csomagolási díj csomagonként értendő!

Tehát 1 karton bögre szállítási (nem utánvétes fizetési mód) extra csomagolással együtt a következőképpen alakul: szállítási alapdíj 2100 Ft + ÁFA + extra csomagolási díj: 1500 Ft + ÁFA = 3600 Ft + ÁFA (utánvét díja: +500 Ft + ÁFA)

Figyelem! Extra csomagolás opció kizárólag egy teljes karton (36 db) fehér/színes belsejű/színes peremű fülű/fullcolor/arany,ezüst/fluoreszkáló/ bögrék szállításához rendelhető. Extra csomagolással feladott termékek szállítási ideje az alap szállítási időn felül 1 munkanappal több időt vesz igénybe. Extra csomagolás opció választása esetén, amennyiben mégis sérülés történik, a szállítás során a sérülten érkezett bögrék árát jóváírjuk a következő megrendelésből. A jóváíráshoz minden esetben szükségünk van a futár jelenlétében történő kicsomagolásra, valamint írásban történő, és fényképekkel dokumentált bejelentésre a csomag átvételét követő 30 percen belül. Amennyiben a bögrék szállítása nem extra csomagolásban történik, illetve a futár jelenlétében nem történt írásbeli, fényképekkel ellátott dokumentáció rögzítése, valamint ennek elküldése részünkre az átvételt követő 30 percen belül, a reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni. Köszönjük szíves megértését!

Magyarország területén kívül eső szállítási árak/csomag

Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország

 

Szállítási díj EUR+ÁFA/csomag

0-5 kg

 

22,5 EUR+ÁFA/csomag

5,01 - 10 kg

 

24 EUR+ÁFA/csomag

10,01 - 15 kg

 

26,5 EUR+ÁFA/csomag

15,01 - 20 kg

 

28 EUR+ÁFA/csomag

20,01 - 25 kg

 

31 EUR+ÁFA/csomag

25,01 - 30 kg

 

35 EUR+ÁFA/csomag

30,01 - 40 kg

 

58 EUR+ÁFA/csomag

 

 

 

Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Lichtenstein, Bulgária, Svájc

 

Szállítási díj EUR+ÁFA/csomag

0-5 kg

 

24 EUR+ÁFA/csomag

5,01 - 10 kg

 

24,5 EUR+ÁFA/csomag

10,01 - 15 kg

 

29 EUR+ÁFA/csomag

15,01 - 20 kg

 

32,5 EUR+ÁFA/csomag

20,01 - 25 kg

 

36 EUR+ÁFA/csomag

25,01 - 30 kg

 

39,5 EUR+ÁFA/csomag

30,01 - 40 kg

 

67 EUR+ÁFA/csomag

 

 

 

Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Nagy-Britannia, Észak-Írország, Monaco, Írország

 

Szállítási díj EUR+ÁFA/csomag

0-5 kg

 

38 EUR+ÁFA/csomag

5,01 - 10 kg

 

40,5 EUR+ÁFA/csomag

10,01 - 15 kg

 

43 EUR+ÁFA/csomag

15,01 - 20 kg

 

45 EUR+ÁFA/csomag

20,01 - 25 kg

 

52 EUR+ÁFA/csomag

25,01 - 30 kg

 

57 EUR+ÁFA/csomag

30,01 - 40 kg

 

129 EUR+ÁFA/csomag

 

 

 

Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország, 

 

Szállítási díj EUR+ÁFA/csomag

0-5 kg

 

49 EUR+ÁFA/csomag

5,01 - 10 kg

 

53 EUR+ÁFA/csomag

10,01 - 15 kg

 

78 EUR+ÁFA/csomag

15,01 - 20 kg

 

103 EUR+ÁFA/csomag

20,01 - 25 kg

 

117 EUR+ÁFA/csomag

25,01 - 30 kg

 

128 EUR+ÁFA/csomag

30,01 - 40 kg

 

216 EUR+ÁFA/csomag

 

 

 

Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Macedónia, Koszovó, Feröer-szigetek, 

 

Szállítási díj EUR+ÁFA/csomag

Törökország, Málta,Andorra, Gibraltár, Ciprus 

   

0-5 kg

 

135 EUR+ÁFA/csomag

5,01 - 10 kg

 

202,5 EUR+ÁFA/csomag

10,01 - 15 kg

 

262 EUR+ÁFA/csomag

15,01 - 20 kg

 

315 EUR+ÁFA/csomag

20,01 - 25 kg

 

362 EUR+ÁFA/csomag

25,01 - 30 kg

 

403 EUR+ÁFA/csomag

30,01 - 40 kg

 

661 EUR+ÁFA/csomag

GARANCIA

- Cégünknél vásárolt elektromos berendezésekre, a vásárlás napjától számított 1 év telephelyi (egyes típusoknál helyszíni) garanciát vállalunk, kivéve a 2 év garanciával feltüntetett termékek és a meghosszabbított garanciával vásárolt termékek!
- A berendezésekben felmerült hibákat e-mail-ben kell bejelenteni, a telefonos hibabejelentést nem áll módunkban elfogadni!
- A garanciális javításokat alapvetően a telephelyen végezzük, de amennyiben az ügyfél kéri, a helyszínen is megoldható a javítás, a kiszállási díj megfizetése esetén!
- Ha a garancia idő alatt bármilyen, nem az S.P.S Printing Solution Kft. szervizében ellátott beavatkozás történik, a garancia automatikusan megszűnik!
- A készülék kezelési útmutatójában leírtak figyelmen kívül hagyása, vagy rendeltetésszerű használat mellőzése a garancia elvesztését okozza!
- Használt berendezésekre nem áll módunkban garanciát biztosítani! Ilyen esetben csak akkor tudunk garanciát vállalni, ha a vásárlást megelőzően erről írásos megállapodás született!
- Kizárólag a nálunk vásárolt nyomtatókhoz áll módunkban díjmentesen színprofilt biztosítani!
- Ha a megvásárolt készülékhez nem gyári alapanyagokat használ, a gyártó által szavatolt garanciát elveszíti!

KISZÁLLÁSI DÍJAK

Vidék: 165 Ft + ÁFA/km, melyet a budapesti telephelyünktől számítunk.
Budapest: 14.990 Ft + ÁFA

KISZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Epson SureColor SC-F2200 és Epson SureColor SC-F6400 nyomtatók esetében: 
Vidék: 195 Ft + ÁFA/km, melyet a budapesti telephelyünktől számítunk, kisteherautóval. 
Budapest: 16.995 Ft + ÁFA

Epson SureColor SC-F7200, Epson SureColor SC-F6400H és Epson SureColor SC-F9400, 9400H nyomtatók esetében: 
Vidék: 235 Ft + ÁFA/km, melyet a budapesti telephelyünktől számítunk, emelőhátfalas, állófűtéses teherautóval.
Budapest: 21.995 Ft + ÁFA

MUNKADÍJ

19.990 Ft + áfa / óra a nem garanciális javítások esetében a munkadíj tőlünk vásárolt gépek esetén.
21.990 Ft + áfa / óra a nem garanciális javítások esetében a munkadíj tőlünk vásárolt Monti Antonio gépek esetén.
24.990 Ft + áfa / óra a nem garanciális javítások esetében a munkadíj tőlünk vásárolt IPARI gépek esetén. (Epson Surecolor SC-F3000, Epson Surecolor SC-F10000)
29.990 Ft + áfa / óra a nem garanciális javítások esetében a munkadíj nem tőlünk vásárolt gépek esetén.

Bevizsgálási díj: 14.990 Ft + áfa / óra
Távoli segítségnyújtás (Team viewer), oktatás: 14.990 Ft + áfa / óra
Szakvélemény írása: 49.990 Ft + áfa / alkalom 

MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

Kérjük, amennyiben Ön szeretné lemondani webáruházunkban leadott megrendelését, szíveskedjék Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot azonnal felvenni. Amennyiben csomagja már elhagyta telephelyünket, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költsége Önt terheli.

FOGLALÓ

A foglaló megfizetésével Vevő kinyilvánítja vásárlási szándékát, egyúttal kötelezi magát a megrendelt áru átvételére és a teljes vételár megfizetésére.

A foglaló megfizetése után a megrendelést jogkövetkezmény nélkül lemondani nem lehet. A Vevő hibájából meghiúsult vásárlás esetén Vevő köteles a foglaló összegét meghaladó felmerült kárt is megtéríteni S.P.S Printing Solution Kft. részére.

TERMÉK VISSZAVÉTEL

Minőségi hiba, sérült áru:
Személyes átvételnél kérjük, ellenőrizzék az áru sértetlenségét és minőségét, mert távozás után nem áll módunkban ezzel kapcsolatos reklamációt elfogadni.
A teljesítés minőségének ellenőrzése mindig az átvevő partner felelőssége. Futárszolgálattal történő szállítás esetén a hibás teljesítésről Ügyfélszogálatunk írásbeli tájékoztatása szükséges, az áru átvételét követő 24 órán belül.

Elállás:
Sértetlen termék és csomagolás esetén 15 napon belül 15%-os, de minimum 1000 Ft + ÁFA/számla kezelési költség mellett a termékek cseréje/visszavétele megoldható.
Minden termék visszavételéhez/cseréjéhez előzetes írásbeli egyeztetés szükséges az info@sublimation-tech.com-ra küldött levélben, a cégnév és számlaszám megadásával.
A visszavásárlási garancia feltétele, hogy minden terméket az eredeti, sértetlen csomagolásban kell budapesti telephelyünkre visszajuttatni.
A Vevőtől visszakerült, sérült áru vagy árucsomagolás esetén, valamint használt, logózott áruk, bögrék, festékek, papírok, előkezelő folyadékok, Sublicoat, Subink termékek esetében az áru visszavétele nem lehetséges.
Termék feleslegessé válásából, vagy nem minőségi reklamációból eredő árucsere (pl.„nem tetszés”, „mégis más méretet/színt szeretnék”) nagykereskedelmi forgalomban nem megoldható. Ennek ellenére, előzetes egyeztetést követően, sértetlen termék és csomagolás esetén, 15 napon belül 15%-os, de minimum 1000 Ft + ÁFA/számla kezelési költség mellett, ilyen termékek cseréje/visszavétele is lehetséges.

15 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni.

Akcióink keretén belül vásárolt termékek visszavétele kizárólag minőségi kifogás esetén lehetséges.

Termékeink méretei beszállítónkként különbözhetnek. Minden esetben ellenőrizze rendelés előtt a szükséges méretet.

Minőségi reklamációk bonyolítása az általános textilipari szabályok szerint történik.

ADATKEZELÉS

Az S.P.S Printing Solution Kft. adatkezeléssel és adatvédelemmel kapcsolatos Adatvédelmi Nyilatkozatát ITT érheti el.

JOGI NYILATKOZAT

Felek megegyezően rögzítik, hogy a www.sublimation-tech.com weboldalon szereplő valamennyi tartalom (termékleírások, képek, letölthető dokumentumok) az S.P.S Printing Solution Kft. szellemi terméke. Tilos a webhely tulajdonosának előzetes írásbeli engedélye nélkül a webhely tartalmának egészét, vagy egyes részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, tárolni vagy terjeszteni.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Megrendelésével Ön automatikusan elfogadottnak tekinti általános szerződési feltételeinket.

Ön tudatában van annak, hogy a szerződésben leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, amelyért anyagi felelősséggel tartozik.

Vitás ügyekben a Győri Városi Bíróság, illetve a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság kizárólagosan illetékes. Megrendelés esetén ezen kikötést elfogadottnak tekintjük.

Az S.P.S Printing Solution Kft. bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon a frissített ÁSZF verzió weboldalon történő publikálásával egy időben lép hatályba.

A jelen szerződésben foglaltakra és a Felek között létrejövő jogviszonyokra a magyar jog az irányadó.